2012. május 4., péntek





2 megjegyzés:

  1. Kedves Erzsi néni, Ili nénik, Gábor bácsi,
    Az elmúlt egy hétben nagyon jól éreztem magam, örülök, hogy részt vehettem a kiránduláson. A tordai sóbánya remek befejezése volt az erdélyi túrának. Köszönöm.
    Üdvözlettel:
    Forgó Bogi+szülei

    VálaszTörlés
  2. Drága Bogikám!
    Köszönjük a megerősítést. Jó volt a csapat, jó volt veletek. (Persze néha jól jött volna, ha a hangerőn tudunk tekerni lefelé egy kicsit.) De ez legyen a legnagyobb gond egy 1 hetes táborozáson. Örülök, ha jól érezted magad, remélem kedved lesz máskor is visszalátogatni Erdélybe. Én annak idején középiskolás koromban voltam először, 1976-ban. Ennek 36 éve, de még mindig emlékszem az akkori benyomásokra - és akkor még nem tudtam, hogy meghatározóak lesznek egész életemben. Remélem Veled, Veletek is hasonló dolgok történtek ez alatt a néhány nap alatt.

    VálaszTörlés